|
ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA PENSIEI DE URMAŞ h3> |
- Cerere pentru acordarea pensiei de urmaş; ;
- Certificat de deces (original) şi cauza decesului pentru susţinătorul decedat care nu are calitatea de pensionar;
- Adeverinţa de studii pentru copii urmaşii cu vârstă de peste 16 ani;
- Certificat de Naştere/ Buletin/Carte de identitate ;
- Carnet de muncă (original);
- Livret militar (original);
- Acte de stare civilă ale solicitantului şi ale urmaşilor din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul;
- Talonul de pensie al decedatului.
|
Potrivit prevederilor Legii nr.9/2023, a fost eliminată obligativitatea prezentării/depunerii de către beneficiari a copiilor documentelor prevazute de legislația din domeniul de activitate al caselor teritoriale de pensii, fotocopierea gratuită a documentelor originale fiind asigurată de instituțiile în cauză.
Cererea, împreună cu actele doveditoare, se depune de către solicitant, în termen de 90 de zile de la data decesului susţinătorului sau în termen de 90 de zile de la data îndeplinirii condiţiilor.
Documentele se depun la Casa Judeţeană de Pensii Argeş
Ghişeul 1, la parter
Program de lucru cu publicul şi contact >> click aici
|
|
|