COMUNICAREA PRIN POȘTA ELECTRONICĂ
Solicitanţii care au acces la poșta electronică, respectiv e-mail, vor transmite solicitarea în atenția casei de pensii arondate, la adresele specificate pe site-ul instituției în cauză.
În acest sens, solicitantul:
Tipurile de prestații care pot fi solicitate prin intermediul poștei electronice:
ADRESELE DE CORESPONDENȚĂ ELECTRONICĂ ALE CASEI JUDEŢENE DE PENSII ARGEŞ |
||
RELAȚII C. J. P. ARGEȘ: | relatii@cjparges.ro | |
SERVICIUL EVIDENȚĂ CONTRIBUABILI: | evidenta_contribuabili@cjparges.ro | |
CONDUCERE C. J. P. ARGEȘ: | conducere_cjpa@cjparges.ro |
Atenție! În cazul solicitărilor adresate prin intermediul poștei electronice, înscrisul/ decizia/ documentul final care atestă soluționarea cererilor nu vor fi comunicate prin e-mail, ci se va utiliza transmiterea prin poștă sau procedura programării prealabile
PROCEDURA PROGRAMĂRII PREALABILE
După înregistrarea și analizarea cererii și a documentelor anexate, instituția solicită, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora, completarea setului de documente în următoarele cazuri excepționale:
Personalul cu atribuții de înregistrare a solicitărilor, din dispoziția compartimentelor de specialitate, comunică solicitantului ziua, ora și locația la care să se prezinte pentru a avea loc interacțiunea în scopul completării documentației;
Comunicarea se realizează electronic, prin adresa de e-mail de la care s-a primit solicitarea sau telefonic, dacă a fost indicat un număr de contact;
Instituțiile organizează preluarea distinctă a solicitanților cu programare prealabilă, într-un loc special amenajat.
În cadrul interacțiunii, personalul cu atribuții specifice:
În situația în care se va apela la procedura programării prealabile, nu va mai fi nevoie de prezența fizică a solicitantului pentru identificare, la finalul procedurii.